تبلیغات اینستاگرام؛ کلید جذب مشتریان جدید2024-07-11
آموزش جذب مشتری در اینستاگرام ابتکاری نو
برای مثال، «موتنرو» با طراحی یک مسابقه توانست چند نشان را با یک تیر بزند. اکانت آنها نهتنها بیش از پیش دیده شد، بلکه کاربران زیادی برای آنها محتوا تولید کردند و اکانتشان را هم تگ کردند. فراموش نکنید که رضایت مشتریان فعلی از محصولات و خدمات یک برند نقش زیادی در تصمیمگیری مشتریهای احتمالی دارد. بهعنوان مثال، میتوانید برندها و سایر اکانتها را به این امید که دیده شوید، در پستهایتان تگ کنید. پست شما در صورت تایید از طرف صاحبان سایر کسبوکارها، در پروفایل آنها نمایش داده میشود. شما میتوانید در اینستاگرام با پاسخ به سوالات متداول ارزش خلق کنید، با مخاطبتان با کمک استوریها ارتباط برقرار کنید و اعتماد او را با محتواهایی مانند تستیمونیال و رضایت مشتریان فعلی جلب کنید.
- {
- اینفلوئنسرها افرادی هستند که تأثیر زیادی بر روی مخاطبان خود دارند و معمولاً در زمینههای خاصی مانند مد، زیبایی، فناوری، سفر و آشپزی شناختهشده هستند. |}
- بسیاری از فروشگاههای آنلاین کوچک نیز با یک استراتژی درست توانستهاند فروش خود را دهها برابر افزایش دهند. {
- در دنیای امروزی، شبکههای اجتماعی نقش پررنگی در زندگی مردم ایفا میکنند و در این میان، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین پلتفرمها، بستری ایدهآل برای کسبوکارها و برندها فراهم کرده است. |}{
- خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغدهنده» به کاربران ارائه میشود. |}
- سازندگان چالشها میتوانند پیوندهایی را به حساب های خود به عنوان اعتبار از سازندگان دیگر دریافت کنند.
- اینکه برای چه بازه سنی لباس تولید میکنید یا میفروشید، چه رنگهایی طرفداران بیشتری دارد و عامهپسندتر هستند، اینکه چه لباسهایی جدیداً ترند شده و کلی موارد دیگر.
در استوری یا پستهایی که منتشر میکنید، از مخاطبان جدید دعوت کنید که شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند. اگر قرار است صفحهای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید. آیا پستهای جذاب، منظم و مرتبطی دارد؟ آیا محتوای آن ارزشمند است؟ شات کردن صفحهای با محتوای ضعیف ممکن است اعتبار شما را هم تحت تأثیر قرار دهد. در این روش میتوانید اسکرینشاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید.
این موضوع نهتنها باعث پیشرفت در فروش بیشتر شده، بلکه جذب مشتری در اینستاگرام بهصورت وسیعتر و از سراسر کشور را به همراه داشته است. بهینهسازی پروفایلاولین قدم برای جذب مشتری، داشتن یک پروفایل حرفه ای و جذاب است. تصویر پروفایل واضح و مرتبط، نام کاربری کوتاه و مرتبط با برندتان و نوشتن بایو حرفه ای اهمیت زیادی دارد. در بایو باید توضیحی کوتاه و دقیق از کسب و کار خود بنویسید و حتماً لینک سایت یا راه ارتباطی را قرار دهید. انتخاب سفیر برند که با مخاطبان شما ارتباط قوی دارد، میتواند تأثیر زیادی بر روی کمپین شما داشته باشد. اینفلوئنسرها میتوانند پیامهای برند شما را به شیوهای معتبر و قابل اعتماد به مخاطبان منتقل کنند.
وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شاتهای شما حرفهایتر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک میکنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید. حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. احتمالاً بهسرعت گوشی خود را برمیدارید تا قضیه را به پیج موردنظر اطلاع بدهید.
ایده های جذاب و پر فروش آنلاین شاپ با سرمایه کم
اما کسانی که در این برنامه، کسبوکار خود را راه میاندازند و به دنبال موفقیت هستند باید از تکنیکهای خاصی استفاده کنند. شما میتوانید با کمک ابزارهای رایگانی مثل بهلینک برای خودتان کارت ویزیت آنلاینی بسازید و لینک آن را در بیو اینستاگرامتان قرار دهید. فروشندههایی که تخفیفهای کمی برای محصولات و خدمات خود در نظر میگیرند، نمیتوانند مشتری جذب کنند. زیرا با تخفیفهای ناچیز، نهتنها نمیشود مشتریان را تشویق به خرید کرد، بلکه به آنها این احساس منتقل میشود که با تخفیفهای دروغی، مورد توهین و تمسخر قرار گرفتهاند.
به ما بگویید که چه ویژگیهایی در تردز برای شما جذابتر است؟ اگر هم سوالی در مورد تردز دارید حتما در کامنتها برایمان بنویسید تا کمکتان کنیم. میتوانید حساب تردز خود را به طور جداگانه غیرفعال کنید بدون اینکه تأثیری بر حساب اینستاگرام شما داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این نوع از تبلیغات پیشنهاد میکنیم مقاله تبلیغات بنری چیست؟ را مطالعه فرمایید. وقتی شات میشوید، بسیاری از بازدیدکنندگان ابتدا به هایلایتهای شما نگاه میکنند. ممکن است با خود بگویید که این کارها چه فایدهای دارد؟ شک نکنید که این کارها، بیشتر از آنچه تصور میکنید تاثیرگذارند.
با پونیشا، با هر نیرو و هر پروژه افقهای جدیدی از موفقیت را پیش روی برندتان میگشاید. پس بیایید دست در دست هم، قدم در مسیری بگذاریم که هر اقدام و هر انتخاب، پلهای به سوی افزایش دیدهشدن، تعامل عمیقتر و در نهایت، دستیابی به یک جایگاه ممتاز در دلها و ذهن مشتریانتان باشد. در ادامه برای دستیابی به بهترین نتایج، توصیه میشود که از ترکیبی از روشهای رایگان و پولی استفاده کنید. این کار به شما امکان میدهد تا به طور موثر بر بازار هدف خود تاثیر بگذارید، در حالی که هزینهها را مدیریت و بازگشت سرمایه را به حداکثر رساندهاید. به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که مخاطبینشان با بازار هدف شما همپوشانی دارند، نرخ تعامل بالایی دارند، و از نظر اخلاقی و ارزشها با برند شما سازگار هستند. به این معنا که تبلیغات به طور اتوماتیک به افرادی که بیشترین احتمال تعامل با آنها را دارند، نمایش داده میشود.
حتی با تولید محتوای خلاقانه و بدون هزینه تبلیغات نیز میتوان رشد خوبی را تجربه کرد. اگر به دنبال راهکاری سریع برای افزایش دیدهشدن و توجه به پروفایل خود در اینستاگرام هستید، تبلیغات در این پلتفرم میتواند یک گزینه مناسب باشد. این روش باعث میشود که تعداد فالوورها و تعاملات شما به سرعت افزایش یابد و در نتیجه، محتوای شما به افراد بیشتری نمایش داده شود. آنها میتوانند داستان برند یا محصول را به شکلی جذاب و تأثیرگذار روایت کنند و تعامل بیشتری با مخاطبان ایجاد کنند. استفاده از ویدئو میتواند به افزایش توجه مخاطبان و جذب آنها به پیام تبلیغاتی کمک کند. شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام در حوزه بازایابی اهمیت ویژهای دارند.
البته این مطلب فیلم آموزشی رایگان هم دارد که میتوانید بهجای خواندن مطلب، فیلم آموزشی را مشاهده کنید. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین کیفیت تصاویر و ویدیوهای شما بسیار مهم است. از دوربینهای با کیفیت برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کنید و مطمئن شوید که نورپردازی و ترکیببندی تصاویر حرفهای است.
در این میان، توجه به توسعه قابلیتهای سازمانی، سرمایهگذاری در زیرساختها، و مدیریت هوشمندانه سرمایه انسانی، کلید موفقیت خواهد بود. اقتصاد دیجیتال در کشور ما در حال تجربه دورانی است که میتوان آن را «عصر بلوغ» نامید. در این دوران، مرزهای سنتی میان بخشهای مختلف در حال کمرنگ شدن است و بازیگران بازار به دنبال خلق ارزش از طریق ایجاد همافزایی میان حوزههای مختلف هستند.
همچنین، امکان ارائه نظرات و بازخوردهای مشتریان و سیستمهای امنیتی معتبر میتواند به ایجاد حس اعتماد در مشتریان کمک کند. اینستاگرام به دلیل ماهیت بصری خود بستری مناسب برای نمایش محصولات و خدمات به شکلی جذاب و گیرا است. کاربران اینستاگرام به دنبال محتوای خلاقانه و الهام بخش هستند و این فرصت را به برندها می دهد تا با استفاده از تصاویر و ویدئوهای جذاب توجه آن ها را جلب کنند. علاوه بر این الگوریتم های هوشمند اینستاگرام به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا تبلیغات خود را به کاربرانی که به محصولات یا خدمات آن ها علاقه مند هستند نمایش دهند. چنین هشتگی میتواند به ایجاد سروصدا دربارهٔ برندتان و افزایش فالوورهایتان منجر شود. مقالهٔ «هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟» را مطالعه کنید تا با هشتگها و اهمیت آنها بیشتر آشنا شوید.
با توجه به اهمیت آشنایی با بازاریابی در شبکههای اجتماعی فرادرس اقدام به انتشار فیلم آموزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی کرده است که لینک آن در ادامه آورده شده است. در ادامه نکاتی برای بهبود کارایی و تاثیرگذاری استوریهای اینستاگرامی بیان میکنیم که به وسیله آنها میتوانید فروش خود را افزایش دهید. بنابراین احتمال دسترسی به این افراد با انتشار ویدیو بسیار بیشتر از تصویر است. برای مطالعه بیشتر در این حوزه مطلب «ویدیو مارکتینگ چیست و بازاریابی ویدیویی Video Marketing چه مزایایی دارد؟» توصیه میشود. هدفگذاری درست نه تنها هزینههای تبلیغات شما را کاهش میدهد بلکه باعث میشود تبلیغات شما به افرادی نمایش داده شود که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند.
به کمک این نوع از تبلیغات میتوان کمپینهای تبلیغاتی را بر اساس ویژگیهای مشترک مخاطبان هدف سازماندهی کرد و کمپینهای تبلیغاتی را کاملاُ مرتبط با ویژگیهای شخصی، رفتار و علاقهمندیهای مخاطب ایجاد کرد. در پانویس ایمیلهای بازاریابی خود لینک اینستاگرام و سایر شبکههای اجتماعی را قرار دهید و توجه افراد را به سمت اینستاگرام خود جلب کنید. در سایر شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و تیک تاک فعالیت داشته باشید و از محتوای اینستاگرام خود در این شبکهها بهره ببرید.
برای مثال سایت آل اسپرت با راهاندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتواهای وبسایت یا لینکسازی داخلی و خارجی، تنها به جذب ترافیک ارگانیک منجر نمیشود. این کار علاوه بر افزایش اعتبار وبسایت شما، بهبود تجربۀ کاربران را نیز به همراه دارد و آنها را به سمت مسیرهای درست هدایت میکند. از ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics برای بررسی نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، نرخ کلیک (CTR) و سایر معیارها استفاده کنید و در صورت نیاز استراتژیهای خود را بهینهسازی کنید. در بسیاری از موارد، ترکیب چند استراتژی میتواند نتایج بهتری به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، میتوانید از سئو برای جذب ترافیک ارگانیک و از تبلیغات کلیکی برای دستیابی سریعتر به نتایج استفاده کنید.
در تبلیغات بازدیدی، هزینهها بر اساس تعداد بازدیدهایی که تبلیغ شما دریافت میکند تعیین میشود. این روش به شما امکان میدهد تا با پرداخت هزینه بر پایه تعداد بازدیدها، تبلیغات خود را به مخاطبان بیشتری نمایش دهید و بازخورد بهتری دریافت کنید. تبلیغات در اینستاگرام به شکلهای مختلفی انجام میشود که هر کدام میتوانند به اهداف گوناگون کسب وکارها کمک کنند. بیوگرافی شما اولین چیزی است که مخاطبان جدید آن را میبینند، پس بیو پیج را بهینه کنید.
انواع تبلیغات در اینستاگرام: راهی به سوی افزایش آگاهی و فروش برندها
«درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست میآورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،... اگر میخواهید بلاگری را در شبکههای اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد بهطور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. برای اطلاعات دقیقتر در این زمینه میتوانید مقالۀ تفاوت بازاریابی و تبلیغات را بخوانید.
شما میتوانید ویدیویی دربارهٔ ویژگیهای کسبوکارتان یا محصولتان تهیه کنید و در آن به مخاطب بگویید که چه مشکلی را حل میکنید و چه تغییری در زندگی او ایجاد میکنید. بهعنوان مثال، میتوانید با مشتریان فعلی خود مصاحبه کنید و نظر آنها دربارهٔ کسبوکارتان را جویا شوید. همانطور که بارها اشاره کردهایم، اغلب افراد از پیشنهاد و توصیهٔ اطرافیان خود بیشتر از پیشنهادهای خود برند استقبال میکند. به همین خاطر، اجازه دهید مشتریان فعلی کسبوکارتان محصول شما را به سایر افراد معرفی کنند؛ زیرا شانس تبدیل مشتری بسیار بسیار بیشتر از زمانی است که خودتان آن را توصیه میکنید.
هر دو پلتفرم مزایا و معایب خاص خود را دارند و میتوانند به طور مکمل برای افزایش فروش و جذب مشتریان جدید استفاده شوند. بهترین راهکار ممکن است ترکیبی از هر دو باشد، به طوری که از مزایای هر دو پلتفرم بهرهمند شوید و بتوانید به مخاطبان گستردهتری دسترسی پیدا کنید. تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال نتایج سریع و کوتاهمدت هستند, بسیار مناسب است.
حالا که از ضرورت استفاده عکسهای باکیفیت و حرفهای گفتهایم، بگذارید نکتهای را به شما گوشزد کنم. هیچوقت در صفحهتان از عکسهای تکراری که در همه پیجها میتوان مشابه آن را پیدا کرد، استفاده نکنید. دانلود عکسهای آماده از سایتها و استفاده از عکسهای پیجهای دیگر، اصلا فکر خوبی نیست. خلاقیت داشته باشید و برای عکسهایی که با هدف رونمایی و معرفی محصولاتتان در پیجتان قرار میدهید، وقت بگذارید و هزینه لازم را بپردازید.
{شات تبلیغاتی
|}تبلیغات در اینستاگرام نسبت به سایر کانالهای بازاریابی آنلاین، میتواند بازدهی بیشتری داشته باشد. با توجه به نرخ تعامل بالا و هدفگذاری دقیق، تبلیغات در این پلتفرم میتواند نتایج بهتری در بازگشت سرمایه به همراه داشته باشد. با توجه به گستردگی و تنوع پیجهای موجود در اینستاگرام، شما میتوانید لیست تعرفههای مختلف را از پلتفرمهای تبلیغاتی مشاهده کرده و بر اساس نیاز و بودجه خود، مناسبترین گزینه را انتخاب کنید. این تنوع به شما کمک میکند تا با صرف هزینههای معقول، به اهداف تبلیغاتی خود دست یابید. اشتباهات رایج در اینستاگرام مارکتینگ ممکن است مانع دستیابی شما به نتایج مطلوب شود.
تبلیغات کاروسل میتوانند برای نمایش مجموعههای محصولات، مراحل تولید یا داستانهای مشتریان استفاده شوند. استوریهای اینستاگرام به شما این امکان را میدهند که محتوای کوتاه و زودگذر را به کاربران ارائه دهید. تبلیغات استوری میتوانند به سرعت توجه کاربران را جلب کنند و به دلیل طبیعت زودگذر استوریها، کاربران بیشتر تمایل به مشاهده آنها دارند. این نوع تبلیغات میتواند شامل تصاویر، ویدیوها، نظرسنجیها و لینکهای مستقیم به صفحات خرید باشد.
قفل قدرت انحصاری را باز کنید در بازار شلوغ امروزی، مشتریان دائماً به دنبال معاملاتی هستند که به آنها احساس خاص بودن بدهد. به همین دلیل است که ایجاد پیشنهادات انحصاری اینستاگرام می تواند یک تغییر بازی برای برند شما باشد. با ارائه تخفیفهای محدود، کدهای تبلیغاتی یا موارد رایگان که فقط برای فالوورهای اینستاگرام شما در دسترس است، احساسی از FOMO (ترس از دست دادن) ایجاد میکنید که باعث ایجاد تبدیل میشود. این معاملات انحصاری نه تنها فالوورهای شما را تشویق به خرید میکند، بلکه آنها را تشویق میکند تا این پیشنهاد را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند و باعث افزایش دید و دسترسی برند شما میشود. برای استفاده حداکثری از همکاری اینفلوئنسرها، به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که علاقه واقعی به حوزه یا صنعت شما دارند.
به دایرکت ها و کامنت ها پاسخ دهید و از مخاطبان بخواهید که زیر پست ها نظرات خود را بنویسند. در استوری ها سوال بپرسید و از ابزارهای تعاملی مانند نظرسنجی و کوییز استفاده کنید. بستری برای فروش مستقیم و افزایش درآمدبا ویژگیهایی مثل دکمههای خرید، فروشگاه اینستاگرامی و تبلیغات، میتوانید محصولات خود را مستقیم به فروش برسانید و درآمد کسب کنید. آژانس تبلیغات نکسوس با سالها تجربه در زمینه تبلیغات در اینستاگرام و همچنین طراحی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت تخصصی, بهترین پیشنهاد هارا برای شما دارد پس با ما همراه باشید.
اجرای مسابقه و دادن هدیه روش مناسبی برای جلب توجه افراد به کسبوکار و برند شما است. برای مثال میتوانید یک هدیه در نظر بگیرد و از افراد بخواهید برای دستیابی به آن چند دوست اینستاگرامی خود را تگ کنند. با این روش در مدت زمان کوتاهی در معرض دید افراد زیادی قرار میگیرید و علاوه بر آن در آینده فرصت ایجاد رابطه با این افراد را خواهید داشت که ممکن است به فروش بیانجامد. تبلیغات ویدیویی و استوریها میتوانند به شما کمک کنند تا محصول خود را به شکلی جذاب و متنوع نمایش دهید.
این فرایند شامل ایجاد محتوای جذاب، تعامل با مخاطبان، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و تحلیل نتایج بهمنظور جذب مشتریان بیشتر و افزایش فروش است. وقتی صحبت از جذب مخاطبان خود در اینستاگرام به میان می آید، داستان سرایی کلیدی است. و با طیف متنوعی از ویژگیهای این پلتفرم، میتوانید روایتی جذاب و آموزنده بسازید. از استوری های اینستاگرام گرفته تا IGTV، Reels و پخش زنده، هر ویژگی فرصتی منحصر به فرد برای نمایش شخصیت، ارزش ها و ماموریت برند شما ارائه می دهد. با استفاده از این ویژگیها، میتوانید مجموعهای غنی از محتوا ایجاد کنید که نه تنها با مخاطبان شما طنینانداز میکند، بلکه یک هویت برند قوی ایجاد میکند. از طرف دیگر می توان از قرقره ها برای ایجاد ویدیوهای کوتاه و جذاب استفاده کرددر مورد محصولات یا خدمات برند شما به روشی سرگرم کننده و خلاقانه.
این پلتفرم به شما اجازه میدهد که به راحتی پیام تبلیغاتی خود را به گستره وسیعی از افراد برسانید. این امکان به ویژه برای برندهایی که به دنبال افزایش آگاهی از برند و دسترسی به مشتریان جدید هستند، بسیار مفید است. داشتن یک کسب و کار آنلاین با وجود شبکه های اجتماعی پر مخاطبی مثل اینستاگرام بسیار آسان شده است. رمز موفقیت در این شبکه اجتماعی با وجود میلیون ها کسب و کار آنلاین، توانایی جذب مشتریان است.
میتوانید از ابزار ویرایش و برنامه ریزی مانند Planoly استفاده کنید تا به راحتی شبکه خود را برنامه ریزی کنید و مطمئن شوید که همه چیز درست به نظر می رسد قبل از پست کردن. پستهای مربوط به روهای تعطیل را جدی بگیرید چرا که در تعطیلات آنها بسیار جذاب هستند. حتما از هشتگهای مربوط به تعطیلات در کپشن یا نظر خود استفاده کنید تا افراد بیشتری را که به دنبال پستهای مربوط به روز خاص هستند جذب کنید. یک اسلاید استوری در مورد یک پست وبلاگ جدید بسازید و از برچسب پیوند برای پیوند دادن به آن استفاده کنید.
در کپشن پست و در استوریها از «فراخوانی به اقدام» (Call To Action | CTA) استفاده کنید. در تصویر زیر از کاربر خواسته شده که با بالا کشیدن استوری اطلاعات بیشتری کسب کند. بررسیهای محصول میتواند به شما کمک کند تا با مارکهایی که استفاده میکنید و از آنها لذت میبرید، حمایت مالی دریافت کنید. آیا رویدادهای جاری رخ می دهد که به صنعت شما مربوط میشود؟ از فید اینستاگرام خود برای به اشتراک گذاشتن افکار خود استفاده کنید یا به مخاطبان خود اطلاع دهید.
اینستاگرام که این روزها یکی از اصلیترین و مهمترین پلتفرمهایی است که برای کسب درآمد میتوان از آن استفاده کرد، محل خلاقیت، نوآوری و استراتژیهای جدید است. در این برنامه جایی برای اشتباه و تنبلی وجود ندارد، زیرا کاربران روزبهروز دقیقتر، سختگیرتر و سختپسندتر میشوند و درنتیجه برای جلبتوجه آنها استفاده از بهترین و جذابترین تکنیکها لازم و ضروری است. با استفاده از این ابزارها میتوانید تبلیغات خود را به دستهبندیهای مختلفی از جمله سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، و علاقهمندیها هدفگیری کنید. بیوگرافی شما باید به صورت خلاصه و جذاب اطلاعاتی درباره کسب و کارتان ارائه دهد. از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید و در صورت امکان یک فراخوان به عمل (Call to Action) مانند لینک وبسایت یا آدرس فروشگاه آنلاین خود را درج کنید. پست های اسپانسری به شما اجازه می دهند تا محتوای خود را به صورت پست های معمولی در فید کاربران نمایش دهید.
افرادی که به وبسایت شما سر میزنند تا حدی در مورد کسبوکار شما کنجکاو هستند. یک روش خوب برای پاسخ به کنجکاوی آنها، هدایت کردن افراد به سمت شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام است. تعامل بیشتر با افراد و آشنایی آنها با پشت صحنه شرکت، کاربران را به خرید نزدیکتر میکند. تیم تحریریه لینکو، یک گروه متخصص و پرتلاش از نویسندگان و ویراستاران است که با تمرکز بر روی ایجاد محتوای معتبر، آموزشی و اطلاعاتی، به تامین محتوای با کیفیت برای خوانندگان میپردازد. هدف اصلی تیم تحریریه لینکو، ارتقاء دانش عمومی و کمک به افراد در یادگیری مفاهیم جدید و بهبود کیفیت زندگی آنها از طریق ارائه محتواهای قابل اعتماد و مفید است.
این تخفیفها را میتوانید از طریق پستها، استوریها یا حتی پیامهای مستقیم به کاربران اعلام کنید. ایجاد یک هشتگ اختصاصی برای برندتان میتواند به تقویت هویت برند و تشویق کاربران به اشتراکگذاری محتوا با استفاده از آن هشتگ کمک کند. این نوع تبلیغات به دلیل بالا بودن تعداد فالوور و تاثیرگذاری زیادی که بر روی مخاطبان خود دارند، بیشترین هزینه تبلیغات را نیز دریافت می کنند.
برای موفقیت در این فضا، تولید محتوای باکیفیت و استراتژیک اهمیت ویژه ای دارد. تبلیغات در شبکههای اجتماعی یکی از بهترین استراتژیها برای تأثیرگذاری بر فروش است. پلتفرمهای مختلفی مثل اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و پینترست برای تبلیغات در دسترس هستند و شما میتوانید بسته به نیاز کسبوکار و مخاطب هدف خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. جمعآوری بازخوردهای مشتریان به شما کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف کسبوکار خود را شناسایی کنید. از نظرسنجیها، نظرات کاربران در شبکههای اجتماعی و ایمیلها برای جمعآوری بازخورد استفاده کنید. برای مثال، میتوانید پس از خرید، از مشتریان بخواهید تجربۀ خود را به اشتراک بگذارند.
محتوایی به دیدهشدن شما کمک میکند که مخاطب هدفتان آن را کاربردی، مفید و سرگرمکننده تشخیص دهد. دست شما در اینستاگرام باز است و میتوانید محتواهایتان را در قالبهای مختلف منتشر کنید. با توجه به حضور فعال مصرفکنندگان در اینستاگرام، اجرای تبلیغات با هدف جذب مشتری نتایج چشمگیری را به دنبال دارد. شما میتوانید فالوورهای خود را با رعایت چند نکته به مشتریانی وفادار تبدیل کنید که در هر زمان و مکانی از برندتان دفاع کنند.
استفاده از هشتگهای پرطرفدار یا مرتبط با منطقه جغرافیایی شما باعث میشود که بهطور طبیعی بیشتر در معرض دید قرار بگیرید و کاربران محلی را جذب کنید. تحلیل عملکرد در اینستاگرام مارکتینگ نهتنها به شما کمک میکند میزان موفقیت خود را بسنجید، بلکه بهینهسازی مداوم استراتژیها را ممکن میسازد. پلتفرم تبلیغات جریان با اجرای هزاران کمپین موفق میتواند به شما در گرفتن نتایج بهتر کمک کند و گزارش کامل و جامعی را در اختیار شما قرار دهد. مسابقه «دسترسی» (Reach) و تعامل شما را افزایش میدهد و برندسازی شما را به صورت طبیعی و بدون هیچ تلاش اضافهای تقویت میکند. در این راه، پونیشا نه تنها به عنوان قطبنمای شما عمل میکند بلکه چراغی در برابر چالشهای اکتشاف دنیای بیانتهای بازاریابی آنلاین است.
برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ، باید از همان ابتدا با استراتژی دقیق و برنامهریزیشده عمل کنید و یادگیری بازاریابی اینستاگرام را جدی بگیرید. در ادامه، گامهای کلیدی و روشهای اثربخش برای بازاریابی در اینستاگرام را بهطور کامل توضیح میدهیم. برای مثال یک کد QR در کارتهای ویزیت و تراکتهای خود قرار دهید که مخاطبان را مستقیم به صفحه اینستاگرام شما هدایت کند.
تبلیغ محتوای اینستاگرامی در سایر شبکههای اجتماعی میتواند انگیزهای باشد تا افراد صفحه اینستاگرام شما را بررسی کنند. بهترین عکسها و ویدیوهای اینستاگرام خود را در شبکههای دیگر منتشر کنید، لینک پروفایل اینستاگرام خود را در آنها قرار دهید و افراد را به دنبال کردن صفحه خود دعوت کنید. بله، تبلیغات پولی در اینستاگرام میتواند به شما کمک کند تا به سرعت دیده شوید و به مخاطبان گستردهتری دسترسی پیدا کنید.
همچنین، تجزیه و تحلیل دادهها برای درک بهتر از عملکرد کمپینهایتان و تصمیمگیریهای آگاهانهتر حیاتی است. با استفاده از این دادهها، میتوانید تبلیغات خود را بهینهسازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. خدمات ۳۶۰ درجه ما میتواند در راهاندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید. تصویری را که میخواهید پست کنید به ۹ قسمت تقسیم کنید تا به عنوان پستهای جداگانه در اینستاگرام آپلود شود. سازندگان این کار را انجام میدهند تا فیدهای خود را برجسته کنند و در عین حال احساس منسجمی ایجاد کنند.
علاوهبر این، همکاری با میکرو اینفلوئنسرها به کمک پلتفرم تبلیغات جریان، اجرای کمپینهای تبلیغاتی موفق و تجزیهوتحلیل دقیق عملکرد، میتواند استراتژی شما را بهطور چشمگیری بهبود بخشد. با استفاده از ابزارهایی مثل ریلز، استوری و خرید درون برنامهای، این پلتفرم به شما امکان میدهد تا بهطور خلاقانه و مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید. اینستاگرام مارکتینگ فرصتی طلایی برای کسبوکارها فراهم میکند تا برند خود را به دنیای گستردهای از مخاطبان معرفی کنند. در این مقاله، از مفاهیم اولیه گرفته تا استراتژیهای پیشرفته و نکات کلیدی برای جذب مشتریان وفادار را به زبانی ساده و کاربردی توضیح میدهیم. خدمات کاپریلا در دو بخش «ناشر» و «تبلیغدهنده» به کاربران ارائه میشود.
استوری ها به دلیل مدت زمان کوتاه تر و تعامل کمتر، تعرفه های شان پایین تر می باشد. با این حال، استوری ها به دلیل امکان انتشار سریع تر و تعامل مستقیم با مخاطبان از طریق دایرکت، همچنان گزینه ای محبوب برای تبلیغات هستند. تبلیغات با عکس، رایج ترین نوع آگهی است که کاربران در اینستاگرام مشاهده می کنند. این تبلیغات معمولا شامل یک تصویر جذاب به همراه علامت (مورد حمایت)در گوشه بالا سمت راست هستند. برای موفقیت در این نوع تبلیغات، انتخاب تصاویر با کیفیت و مرتبط با برند شما بسیار مهم است. تصاویر باید به گونه ای طراحی شوند که توجه مخاطب را جلب کرده و پیام شما را به خوبی انتقال دهند.
شما که دنبال نمونه متن برای تبلیغ کانال روبیکای خود به این مقاله رسیدهاید، حتماً میدانید که بدون تبلیغات، کانالتان... شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. صرفاً شات شدن کافی نیست؛ باید استراتژی داشته باشید و بدانید چگونه از این فرصت بیشترین بهره را ببرید. در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید.
منبع اصلی