چرا تبلیغات شما باید دقیق باشند؟2024-02-21

استراتژی تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ ۷ نکته مهم که باید بدانید آکادمی آمانج

فراموش نکنید زمانی که افراد از محصول یا خدمات شما آگاه باشند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری خواهید داشت. تاثیر گذاری یک ترفند مهم از فایده تبلیغات است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید. مطالبی را که به‌صورت تیمی در وی‌پدیا (بلاگ صباویژن) تولید و منتشر می‌کنیم، با نام «تیم محتوایی وی‌پدیا» منتشر می‌شود.ما تلاش می‌کنیم تا مخاطبان‌مان از سرزدن به وی‌پدیا لذت ببرند و یاد بگیرند. محتواهای حمایت‌شده از سال 1922 وجود داشته‌اند؛ درست از زمانی که برندها از کل برنامه‌های رادیویی حمایت مالی می‌کردند.

امروزه، محتوای حمایت‌شده بیشتر به تبلیغ محتوای بلاگ یا مقاله که توسط برندها اسپانسر شده‌اند، اشاره دارد. به‌طور خلاصه و کلی، تبلیغات ایجاد پیام‌هایی برای ترغیب و تشویق کسی به اقدام است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. در حقیقت، از آنجا که امروزه حجم تبلیغات بسیار بسیار زیاد شده است، این سبب شده که مردم حس چندان خوبی نسبت به تبلیغات نداشته باشند و به نوعی تبلیغ زده شوند. دارا بودن ضمانت برای محصول یا خدمات شما موجب می شود تا ترس و اضطراب خواننده / بیننده ی تبلیغ شما از هزینه کردن تا حد زیادی کاسته شود و او با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید محصول / خدمات شما بکند.

Dove در همکاری کمپین خود با Operation Homefront از داستان‌سرایی استفاده می‌کند. این ویدئوها داستان واقعی مردان نظامی و خانواده‌هایشان را به‌ تصویر می‌کشند، کسانی که بعد از مدت‌ها دوری دوباره به‌هم می‌پیوندند. تبلیغات آن‌ها مستقیماً اشاره‌ای به محصولات Dove نمی‌کند، بلکه درعوض، داستان برند Dove را تعریف می‌کند. یک داستان و سناریوی جذاب تبلیغاتی باعث می‌شود برای مشتریان، تصویری بزرگ‌تر از یک برند یا شرکت از خودتان بسازید. وقتی یک سلبریتی یا اینفلوئنسر اینستاگرامی موردعلاقه‌‌مان را در حال عکس‌گرفتن با یک محصول یا برند می‌بینیم، می‌خواهیم ما هم همین‌طور باشیم و به‌ نظر برسیم.

احساسات آن‌ها را جلب و از تمایل آن‌ها برای عضویت در یک جامعه استفاده کنید. از همه مهم‌تر اینکه یک داستان برای برند خود ایجاد کنید تا نشان دهید چگونه برند شما با ارزش‌های آن‌ها همسو می‌شود. تبلیغات زیرمجموعه‌ای از بازاریابی است که درواقع روش و استراتژی شماست برای برقراری ارتباط با مخاطبانتان. اما بازاریابی چندین کانال مختلف مانند رسانه‌‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، روابط عمومی، سئو و تبلیغات پولی را شامل می‌شود؛ پس می‌توان گفت که تبلیغات، فقط یکی از اجزای بازاریابی است. آتلیه ارمغان با ارائه خدمات عکاسی حرفه‌ای در شیراز، یکی از گزینه‌های مناسب برای کسانی است که به دنبال خدمات با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه می‌گردند. این آتلیه با تمرکز بر ارائه خدمات عکاسی پرتره و خانوادگی، تجربه‌ای متفاوت از عکاسی را به مشتریان هدیه می‌دهد.

برای طراحی CTA مؤثر، بهتره به متن، ظاهر، جایگاه و حتی رنگ توجه کنیم تا ترکیبی بسازیم که توجه مخاطب رو جلب کنه و سریعاً اون رو به عمل برسونه. تا حالا شده تبلیغاتی ببینی که کاملاً با چیزی که در حال خوندن یا جستجو کردنش هستی هم‌خونی داره؟ این همون تبلیغات متنیه! این مدل تبلیغ مثل یه جور حس ششم عمل می‌کنه و دقیقاً محتوایی رو بهت نشون می‌ده که همون لحظه بهش علاقه داری. به شعار «فقط انجامش بده» نایکی یا «طعم رنگین‌کمان رو بچش» اسکیلتز فکر کن. یا شاید یادت باشه وقتی اولین آیفون یا مک‌بوک رو خریدی، چقدر حس باهوشی و خاص بودن بهت دست داد. شنیدن عبارت «مزمز، مزه‌های بدون مرز» با صدای گاز زدن چیپس در میان پخش برنامه‌های رادیویی، یک نمونه تبلیغات در این بستر است.

با تخصیص دادن پول کافی و استفاده از مناسب‌ترین کانال، می‌توانید به نتیجه‌ای که انتظار دارید برسید؛ یا حداقل وضعیت حاضر را بهبود ببخشید. از آنجا که هزینه‌ی ثابتی در ماه به این کار اختصاص می‌دهید، بهتر است بازدهی تبلیغات خود را ارزیابی کنید. همه می‌دانیم که رتبه‌بندی در جستجوهای اینترنتی چقدر اهمیت دارد، اما شاید شما زمان و منابع کافی برای اینکه مطالب جدید و خلاقانه برای وب‌سایت خود تهیه کنید، نداشته باشید. در چنین مواقعی، بهترین فرصت است تا از خدماتی مانند Google AdWords و استفاده کنید تا بدون اینکه نیازی به بهینه‌سازی مطالب و کلمات کلیدی خود داشته باشید، در نتایج SERP در جایگاه‌های بالا ظاهر شوید. اگه بودجه‌ی کافی برای تبلیغ دارید اما وقت برای تهیه‌ی محتوا ندارید، می‌توانید از این منابع استفاده کنید. با توجه به توضیحات داده شده، اینجاست که اهمیت تحقیقات بازار بیشتر به چشم می‎آید.

اما مشکلی که وجود دارد این است که بیشتر کسب و کارها با بودجه تبلیغاتی محدودی مواجه هستند. امروزه بسیاری از کمپین های تبلیغاتی که اجرا می‌شوند می‌توانند چنین حسی را در مخاطب ایجاد کنند و در فضایی ویژه در ذهن او ذخیره شوند. اما همیشه اینطور نیست که شما ویژه بودن برند را در تبلیغات نمایش دهید.

دریابید که چه احساسی بیشترین همخوانی را با پیام و مخاطب شما دارد تا بتوانید تبلیغی به یاد ماندنی و تاثیرگذار بسازید. بیان حسی و تصاویر قدرتمند ابزارهای فوق‌‌‌‌العاده‌‌‌‌ای برای تضمین دیده شدن تبلیغ است. روش ارتباطی یک تبلیغ موثر اینگونه است که مستقیما به دغدغه مخاطب می‌‌‌‌پردازد و بعد نشان می‌‌‌‌دهد که راه‌حل شما چگونه زندگی آنها را ساده‌‌‌‌تر یا بهتر می‌‌‌‌کند.

خب حالا چه کند؟ البته این مراحل در سایر تبلیغات مثل پیامکی یا تبلیغات ویدیویی متفاوت است و همه در یک تبلیغ انجام می‌شود؛ ولی باز هم مخاطب را باید به انجام کاری دعوت کنید. برخی ادعاها مثل «ارزان‌ترین» یا «پیشنهاد ویژه» خطرناک‌ترند؛ چون خیلی راحت رقبا می‌توانند شما را به مشکل بیندازند. اگر در تبلیغات می‌گویید شما «بهترین» گزینه‌اید، باید واقعاً بهترین باشید. تبلیغات شما نباید با محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهید، تضاد داشته باشد. ولی اصل مشکل زمانی شروع شد که در لندینگ پیج یک مسیر طولانی برای ما تعریف شده بود تا به گردونه برسیم.

هرچند که بیلبورد برای افزایش آگاهی از برند مناسب است؛ اما برای فروش‌های ویژه و حراج‌ها، از بیلبورد غافل نشوید. برخی فروشگاه‌ها و سایت‌ها مثل دیجی‌کالا و اسنپ‌فود مدتی است شرایط تبلیغات کلیکی را در سایت خود فراهم کردند. تفاوت این تبلیغات با تبلیغات کلیکی در سایت‌های پربازدید در این است که فقط به کاربران آن فروشگاه نمایش داده می‌شوند. به این نکته توجه کنید که ایمیل به شما اجازه می‌دهد نظر مشتریان قبلی را هم به مخاطبان خود نشان دهید تا تاثیر بیشتری در تصمیم‌گیری آن‌ها بگذارید. از طرفی هم می‌توانید پیشنهادی وسوسه‌کننده مثل کد تخفیف هم در ایمیل خود بگنجانید.

اگر در چنین شرایطی قرار دارید، از قدرت اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی کمک بگیرید. آنها می‌توانند با هزینه ای اندک توجه مشتریان جدید را به کسب و کار شما جلب کنند. از آنجایی که کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی حضور دارند، حتی ایجاد آگهی که ۲۴ ساعت فعال باشد می‌تواند مشتریان جدیدی را به بیزینس شما هدایت کند. در هر طرح یا کمپین تبلیغاتی، اولین چیزی که به چشم میاد و مخاطب باهاش ارتباط می‌گیره، جذابیت گرافیک و ظاهر کارتون هست؛ بعدش متن پیامتون!

کدام پلتفرم را برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنیم؟

در گذشته، شما برای دریافت آخرین اخبار و پیشنهادها، باید ایمیل یا شماره‌تلفن خود را ثبت می‌کردید؛ ولی حالا، فقط کافی است اجازهٔ ارسال نوتیفیکیشن را به آن‌ها دهید. مخاطب خود را بشناسید، بودجه را مشخص کنید و در نهایت یک یا چند روش را بر اساس این ۲ موضوع انتخاب کنید. پیش از راه‌اندازی کمیپن‌های تبلیغاتی، بهتر است ابتدا پاسخ پرسش‌های زیر را بیابید. علاوه بر این، سیستم آماری کاپریلا با بهره‌گیری از سیستم آمارگیری مبتنی بر گوگل آنالیتیکس، در تشخیص کلیک‌های صحیح و غیرتکراری دقت بسیار زیادی دارد.

اگر این کار را به‌درستی انجام دهید، تبلیغات خلاقانه و مملو از سود، مشتریان شما را تشویق می‌کند تا خودشان درباره ویژگی‌های محصول تحقیق کنند. برندهایی مانند Maybelline این مفهوم را به خوبی درک کرده‌اند و از آن به نفع تبلیغات خود استفاده می‌کنند. هر دو ثانیه یک تیوب از پرفروش‌ترین ریمل آن‌ها خریداری می‌شود، آماری که لزوم همسوشدن اجتماعی را ثابت می‌کند و ادعای آن‌ها مبنی بر «ریمل موردعلاقۀ آمریکایی‌ها» را بیشتر تأیید می‌کند. بنابراین، در ساخت و اجرای تبلیغات باید در نظر بگیریم که می‌خواهیم برند ما در ذهن مخاطب با چه احساسات، خواسته‌ها یا اهدافی تطبیق داده شود.

CWV از معیارهای کلیدی تجربه کاربری است که گوگل مستقیماً در الگوریتم رتبه‌بندی خود لحاظ می‌کند. این فاکتورها سرعت، پایداری و تعامل‌پذیری یک سایت را ارزیابی می‌کنند. بهینه بودن آن‌ها باعث بهبود رتبه در نتایج جستجو، کاهش نرخ پرش و افزایش نرخ تبدیل می‌شوند. هاست با کیفیت و قدرتمند می‌تواند زمان بارگذاری سایت شما را به شدت کاهش دهد. همچنین، مشکلات زیرساختی هاست می‌تواند بر قابلیت دسترسی سایت شما تأثیر منفی بگذارد.با ارتقای هاست، زمان بارگذاری صفحات بهبود می‌یابد و LCP سریع‌تر خواهد شد.

بنابراین پیام شما باید هوشمندانه و هدفمند باید نه صرفا جملات انگیزشی یا کلیشه ای. اگر بودجه‌ی کمی را به تبلیغات اختصاص داده‌اید، عاقلانه نیست که برای تبلیغات در مجله‌ای گران‌قیمت هزینه کنید. یک کمپین در رسانه های اجتماعی خیلی هوشمندانه‌تر است و می‌‌توانید هزینه‌ی روزانه‌تان را هم به این شکل کنترل کنید. منابعی را که به‌ راحتی در دسترس دارید صادقانه مورد ارزیابی قرار دهید و از آنها در راه رشد کسب‌و‌کار خود استفاده کنید. با اشتراک‌گذاری تجربه‌های مشتریان قبلی، انتشار بخشی از داده‌های برند برای مخاطبان و استفاده از محتوای تصویری جذاب می‌توانید از تکنیک داستان‌سرایی در محتوای خود استفاده کنید. امروزه، تبلیغات از طریق ارسال ایمیل یا «بازاریابی ایمیلی» (Email Marketing) جای این شکل از تبلیغات را گرفته است.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

درگیر کردن روانی مخاطب

  • معمولاً هم یک‌سری کلمات کلیدی وجود دارند که قرارگرفتن تبلیغات در بالا یا دو طرف نتایج جست‌وجو را مشخص می‌کنند.
  • {
  • بلکه شامل ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مشتریان، افزایش آگاهی از برند، و تقویت جایگاه کسب‌وکار در بازار نیز می‌شود.
  • |}{
  • به همین خاطر است که در استراتژی جایگاه‌یابی به این مسئله توجه کنید روی تمایزی دست بگذارید که دیگران نتوانند آن را تکرار کنند.
  • |}
  • ارائه خدمات پس از عکاسی و تحویل به موقع تصاویر از دیگر ویژگی‌های برجسته آتلیه نگار است که مشتریان از آن بسیار رضایت دارند.
  • هدفش اینه که شما رو به اقدامی مثل خرید یا ثبت درخواست بیشتر هدایت کنه.
  • {
  • می‌توانید در این حالت، به‌ازای هر مشتری هم پاداشی به آن‌ها دهید یا فقط در حد مبادلهٔ مشتری باشد.
  • |}

با استفاده از استراتژی بازاریابی محتوایی مناسب، می‌توان از طریق تجارت الکترونیکی اجتماعی به نتیجه‌های مطلوبی دست یافت. تولید محتوا بر اساس داده‌های به دست آمده در کسب و کار از نیازهای مخاطبان باعث رشد کسب و کار می‌شود. بهتر است به جای این که درباره نیازها و خواسته‌های مخاطبان خود حدس بزنید، از داده‌های تحلیلی، نظرسنجی‌ها و بازخوردهای مخاطبان برای درک نیازهای محتوایی کاربران استفاده کنید. پیش بینی ایجاد می کند، هیجان ایجاد می کند و به مصرف کنندگان در مورد مزایا و ویژگی های یک پیشنهاد جدید آموزش می دهد. تبلیغات با انتقال موثر ارزش و نقاط فروش منحصر به فرد یک محصول یا خدمات جدید، راه را برای معرفی موفق آن به بازار هموار می کند. برای اطمینان از آن، باید تغییراتی را در کمپین تبلیغاتی خود (پس از تجزیه و تحلیل جنبه های تبلیغاتی) بسته به اهداف کمپین و مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

سبز یادآور سلامتی و طراوته، پس برای محصولات دوست‌دار محیط‌زیست کاربردیه. تبلیغات به معنای ایجاد پیام‌ و استفاده از تکنیک‌های روان‌شناختی برای جلب‌توجه و ترغیب افراد برای انجام یک اقدام خاص مانند خرید محصول یا خدمات است. همچنین برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، می‌تونین فرم صفحهٔ «تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی» را پر کنین. واقعیت این است که نمی‌توان در یک بخش ۳۰۰ کلمه‌ای دربارهٔ این مسئله صحبت کنیم که چطور می‌توان از تبلیغات کلیکی یکتانت نتیجه گرفت. برای حل این مشکل، ما مقاله‌های مختلفی آماده کردیم و دربارهٔ هر عنصر تاثیرگذار در انواع تبلیغات تاثیرگذار کسب‌وکار صحبت کردیم.

با هدف‌گیری درست مخاطبان و استفاده از پیام‌های خلاقانه، کسب‌وکارها می‌توانند به بازارهای جدید نفوذ کنند و سهم بازار خود را افزایش دهند. چرا باید تبلیغ کنیم؟ این پرسشی است که بسیاری از کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، با آن مواجه می‌شوند. برخی بر این باورند که تبلیغات تنها هزینه‌ای اضافی است، اما واقعیت این است که تبلیغات به‌مراتب فراتر از یک هزینه صرف است. تبلیغات ابزاری قدرتمند برای معرفی برند، افزایش آگاهی از محصولات و خدمات، جذب مشتریان جدید و حفظ وفاداری مشتریان فعلی است. در دنیای رقابتی امروز، جایی که کسب‌وکارها برای جلب توجه مشتریان با یکدیگر رقابت می‌کنند، تبلیغات نه‌تنها یک گزینه، بلکه یک ضرورت محسوب می‌شود. در این مقاله، به بررسی اهمیت تبلیغات، انواع مختلف آن و تأثیرات آن بر رشد کسب‌وکار خواهیم پرداخت.

تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریع‌تر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه می‌دهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. این سبک از بازاریابی، مقرون‌به‌صرفه‌تر از بازاریابی سنتی‌ست و استراتژی‌های سودآورتری دارد که نرخ بازگشت سرمایه (ROI) بالاتری به همراه دارند.

{

بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت را جدی بگیرید

|}

INP مدت‌زمانی را اندازه‌گیری می‌کند که طول می‌کشد تا صفحه به تعاملات کاربر (کلیک، لمس، کیبورد و غیره) پاسخ دهد. این شاخص بررسی می‌کند سایت چقدر سریع و روان به تعاملات کاربران پاسخ می‌دهد. گوگل اولویت بیشتر را به سایت‌هایی می‌دهد که تجربه کاربری بهتری دارند. اگر صفحات شما در معیارهای LCP، FID و CLS ضعیف باشند؛ رقبای بهینه‌تر جایگاه شما را در نتایج جستجو تصاحب می‌کنند. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... تبلیغات شاپینگ، یکی از روش‌های تبلیغات پولی ترکیبی است که به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنید.

این امر باعث از دست رفتن کاربران و آسیب به رتبه‌بندی سایت در نتایج جستجو می‌شود.با پیاده‌سازی Lazy Loading، بارگذاری سرعت بیشتری می‌گیرد. این تغییر همچنین به کاهش نرخ بانس و افزایش تعامل کاربران با سایت کمک می‌کند. به طور کلی می‌توان تمام استراتژی‌ها را در افزایش میزان تبدیل مخاطبان عادی به مشتری موثر دانست. به علاوه، برای افزایش نرخ تبدیل، بهینه‌سازی تجربه کاربری و استفاده از کال تو اکشن‌ نیز ضروری هستند.

علاوه بر اینکه کمپین های تبلیغاتی باعث افزایش درآمد کسب و کار می‌شوند، به کارآفرینان و صاحبان بیزینس کمک می‌کنند تا بتوانند فعالیتی که شروع کرده اند را ادامه دهند. کسب و کارهایی که فعالیت آنها به صورت آفلاین است می‌توانند از تبلیغات چاپی یا آگهی های رادیویی استفاده کنند تا تعداد مشتریان‌شان را افزایش دهند. یا اینکه اگر بودجه بالایی در اختیار دارند، از آگهی های بازرگانی استفاده کنند. این تنها یک مثال از کمپین های تبلیغاتی است که می‌توانند تعداد مشتریان کسب و کار را افزایش دهند.

بیانیه‌ی جایگاه، واژه‌ای تخصصی در حوزه‌ی بازاریابی و تبلیغات است و به این معناست که محصول شرکت در کجا قرار دارد، چه تفاوتی با کالا و خدمات رقیبان دارد و چگونه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. مفهوم محصول، ارزش‌هایی که کالا یا خدمات ارائه می‌دهد و چارچوبی که در آن، جا می‌گیرد را معرفی می‌کند. مفهوم محصول، انتخاب متن، تصویر و پیامی را که باید در تبلیغات از آنها استفاده شود، مشخص می‌کند. تعریفی از مخاطبان هدف و دلیل انتخاب و خرید کالا نیز باید به طور نهفته در بیانیه‌ی جایگاه وجود داشته باشد.

شما می‌توانید به‌جای انتخاب یکی از این روش‌ها با ترکیب هر ۲ استراتژی با هم، از مزیت‌های بیشتری هم بهره‌مند شوید. برای مثال سایت آل اسپرت با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود و فعالیت در بخش بلاگ، تبلیغات پولی را هم از طریق خدمات یکتانت انجام داده است. این روش‌ معمولاً هزینۀ بالایی دارد و به مخاطبان محدودی نیز نمایش داده می‌شود. وقتی توی یه تبلیغ داستانی تعریف می‌کنی، فقط محصول رو معرفی نمی‌کنی، بلکه یه روایت می‌سازی که مردم باهاش ارتباط برقرار می‌کنن.

اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. برای مثال، اگر عبارت «رزرو هتل در کیش» را جستجو کنید، تبلیغات سایت‌هایی مثل اسنپ‌تریپ یا فلای تودی در نتایج نمایش داده می‌شود. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید. تا حالا شده در مورد سفر به یونان حرف بزنی و بعدش توی فید تبلیغاتی ببینی پیشنهاد تور یونان برات اومده؟ این یعنی تبلیغات خودکار!

با ارائه پیام‌های تبلیغاتی خاص و خلاقانه، می‌توانید خود را در بازار رقابتی متمایز کنید و توجه بیشتری از مخاطبان به دست آورید. این تمایز به افزایش آگاهی از برند و ایجاد جایگاه قوی‌تر در ذهن مشتریان کمک می‌کند. مشتریان اغلب به برندهایی که به‌طور مداوم تبلیغات انجام می‌دهند اعتماد بیشتری دارند و این امر می‌تواند شما را در رقابت با سایرین در جایگاه بالاتری قرار دهد. در دنیای پر از رقابت عصر جدید، برای موفقیت در تجارت و کسب و کارها، باید به بهترین روش تبلیغات دست پیدا کرد. تبلیغات، بازاریابی مهمی است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا به مخاطبان خود برسند و محصولات یا خدمات خود را معرفی کنند.

بر اساس داده‌های وبسایت Marketing Week، بیش از نیمی از مارکترها (54 درصد) در حال حاضر از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. این در حالی است که سال گذشته تنها 37 درصد از آن‌ها به فکر استفاده از آن بودند! برای تبلیغ برندتان به‌عنوان یک انتخاب ارزشمند، از ابزارهایی مثل نظرات مشتریان و داده‌های نظرسنجی استفاده کنید. این روش‌ها به مخاطبان نشان می‌دهد که برند شما شایسته اعتماد و دنبال کردن است. به‌کارگیری ابزار دیجیتال در تبلیغات یک راه موثر و کم‌هزینه برای افزایش آگاهی از برند است.

مثلاً برای قبل از پخش مسابقهٔ فوتبال، تبلیغ «پفیلا برای تماشای فوتبال» برای اغلب افراد با سنین متفاوت جذاب است. پس از اینکه کسی از طریق آن لینک محصول را خرید، سهم معرفی‌کننده را هم می‌دهید. مثلاً احتمالاً شما هنوز تبلیغ گلرنگ یا تبلیغ «صبح بود، نون نبود، اسنپ‌فود»  را به یاد دارید. در دنیای شلوغ امروز که تمرکزکردن دشوارتر از گذشته شده است، اکثر کاربران علاقهٔ بیشتری نسبت به ویدئو نشان می‌دهند و دوست دارند به‌جای خواندن، ببینند و بشنوند. اگر شما هم دوست دارید در سایت‌های واسطه تبلیغ انجام دهید، ادامهٔ مطلب را از دست ندهید. اینفلوئنسرها افراد تأثیرگذاری هستند که در زمینه‌های مختلفی مثل سبک زندگی، گردشگری، کتاب‌خوانی و… فعالیت می‌کنند.

ابزارهای مختلفی مانند Google Analytics و Social Media Insights به شما این امکان را می‌دهند که عملکرد کمپین‌ها را بررسی کنید و داده‌های دقیقی درباره رفتار مخاطبان به‌دست آورید. احتمالا در مسیر رفتن به محل کار بوده اید و روی یک بیلبورد تبلیغاتی دیده اید که اشاره ای به خرید عینک شده است. به احتمال زیاد آن زمان یا زمان های دیگری که از خیابان می‌گذرید قصد خرید چنین محصولی نداشته باشید. یا اینکه می‌توانید آگهی خود را در ناوگان حمل و نقل شهر یا کشور مورد نظرتان ایجاد کنید تا این شانس را داشته باشید که مصرف کنندگان بسیاری را تحت تاثیر قرار دهید.

حذف یا بهینه‌سازی تصاویر، ویدئوها و سایر عناصر بزرگ صفحه، زمان بارگذاری را به شدت کاهش می‌دهد. LCP با اندازه‌گیری زمان بارگذاری بزرگ‌ترین محتوای صفحه، از جمله تصاویر، ویدئوها و… کمک می‌کند تا مطمئن شویم کاربر سریعا محتوای اصلی را پیدا می‌کند. بنابراین، توجه به بهبود LCP به معنی کاهش زمان بارگذاری، بهبود رتبه‌بندی در گوگل و ارتقاء تجربه کاربری است.

اگر می‌خواهید به‌طور کامل با شاخص‌ها و متریک‌های تبلیغات کلیکی آشنا شوید،‌ پیشنهاد می‌کنیم مقالهٔ «متریک‌ها و شاخص‌های تحلیل تبلیغات کلیکی» را مطالعه کنید. به همین خاطر است که در استراتژی جایگاه‌یابی به این مسئله توجه کنید روی تمایزی دست بگذارید که دیگران نتوانند آن را تکرار کنند. هر اختلافی بین گفته‌های شما در تبلیغات و واقعیت، باعث می‌شود چند پله به عقب برگردید یا حتی از میدان رقابت حذف شوید؛ بنابراین دقیقاً بدانید چه مزیتی دارید و روی آن مانور دهید. تبلیغات اسنپ‌فود یا خود اسنپ را به خاطر دارید؟ چرا؟ استایل تمام تبلیغات آن‌ها ثابت بوده است و حداقل در ۲۴ ماه اخیر تغییر نکرده است. این بروشورها را می‌تواند در اختیار داروخانه‌ها و مراکز بهداشت بگذارد تا به مراجعه‌کنندگان خود بدهند. اگر در زمینهٔ رفاه عمومی نظیر پوشاک، دندان‌پزشکی، تورهای مسافرتی است، مرکز شهر، مراکز خرید، خیابان‌های اصلی، اتوبان‌های داخل شهر، مکان‌های مناسبی برای نصب بیلبورد است.

تبلیغاتی که به اینترنت نیازی ندارد و عموم مردم را دربرمی‌گیرد، در دسته‌بندی سنتی یا آفلاین قرار می‌گیرند. هر هفته یک محتوای اختصاصی همراه با جدیدترین مقالات، اخبار و نکات آموزشی بازاریابی و تبلیغات را برای شما می‌فرستیم. در این روش، مخاطبان را بر اساس ویژگی‌های مختلف مثل رفتاری که تا حالا در وب داشته است، موقعیت مکانی او یا جنسیت دسته‌بندی می‌کنید. در تبلیغات ریتارگتینگ، مخاطب تبلیغ همان محصول را با کد تخفیفی یا پیشنهاد خوبی پس از چند روز در سایر وب‌سایت‌ها می‌بیند.

همچنین، استفاده از زبان ساده و روان و اجتناب از اصطلاحات پیچیده و فنی، به درک بهتر پیام توسط مخاطب کمک می‌کند. در نتیجه، اگرچه ممکن است برخی از کسب‌وکارها بدون تبلیغات به موفقیت‌های کوتاه‌مدت دست پیدا کنند، اما برای دستیابی به موفقیت پایدار و رشد مستمر، سرمایه‌گذاری در تبلیغات ضروری است. در جریان قرار دادن تبلیغات خود، مهم است که به ارزیابی و تست مستمر آنها پرداخته و تغییرات لازم را اعمال کنید. با ارزیابی نتایج تبلیغات، می توانید بهبودهای لازم را در محتوا و روش های تبلیغات اعمال کرده و به بهتر شدن عملکرد آن کمک کنید.

در بخش بعدی، به شما می‌گوییم چگونه از روش‌های آفلاین برای افزایش فروش بهره ببرید. اغلب صاحبان کسب‌وکارها سعی می‌کنند با کمک سئو به صفحهٔ اول گوگل برسند؛ ولی شما می‌توانید راه میان‌بر را انتخاب کنید. طی تحقیقات و بررسی‌هایی که انجام دادیم، این روش نرخ تبدیل بسیار بالایی دارد.

همچنین، برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مناسبتی مانند نوروز و روز مادر و... این عناصر، بخشی کلیدی و مهم در برنامه‌ریزی بازاریابی و تبلیغات به شمار می‌روند. همچنین به یاد داشته باشید که باید برنامه بازاریابی و تبلیغات خود را به شکل مستمر ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که بهترین استراتژی‌ها را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده‌اید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام